Należy zaznaczyć, że alkohole do reklamymogą być wręczane nie tylko w podziękowaniu za transakcję. Jest to chociażby dobra forma promocji dla firmy, kiedy wręcza się ją stałym kontrahentom na przykład jako podziękowanie za lata współpracy. Może ona zachęcać do tego, by dana firma chciała z nami nawiązać kontakt w przyszłości. Dodatkowo, można wręczyć alkohole do reklamy klientom nowym, dziękując za realizację danego zlecenia. Równie chętnie alkohole upominkowe wręczane są z okazji Świąt. Wiele zależy od tego, jaką dana firma ma strategię marketingową.
Jeśli komuś zależy na stałym zachowaniu dobrych relacji z kontrahentami to powinien zdecydować się na to, by na przykład wręczać zestawy upominkowe z alkoholem z okazji urodzin właściciela firmy, czy na przykład jako podarunek z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Firma Pro – Activ, które realizuje takie zlecenia oferuje wykonanie unikatowych, eleganckich zestawów z logo danej firmy oraz ze specjalnymi życzeniami. Ich treść można wymyślić samodzielnie, jak i można skorzystać z propozycji firmy. Projekty wykonywane są starannie, a zestawy upominkowe z alkoholem przekazywane z okazji Świąt Bożego Narodzenia mogą zawierać butelki w kształcie choinek. Taki podarunek, pośród wielu typowych gadżetów z pewnością zostanie zapamiętany. Do zestawów upominkowych
z alkoholem można dodawać słodycze, herbaty smakowe lub inne dowolne elementy.
Alkohole reklamowe warto dobierać pod gusta kontrahentów, jeśli je znamy.
Przykładowo, można decydować się na zestawy upominkowe z winemkiedy wiemy, że nasz kontrahent lubi wino. Wino kojarzy się z klasą i elegancją, dlatego jest chętnie wręczane
w relacjach biznesowych. Wybrane zestawy upominkowe z winem obejmują nie tylko wina
z Francji, Włoch, Hiszpanii, ale też wina polskie. Zestawy złożone są z różnych kompozycji smakowych. Mogą też zawierać akcesoria do wina. Jeśli komuś zostanie wręczony taki zestaw to można być pewnym, że zostanie to docenione. Trzeba więc dokładnie przemyśleć strategię firmy, jeśli decydujemy się wręczyć zestaw z alkoholem. Jedno jest pewne: będzie to idealne posunięcie z uwagi na prowadzony marketing w danej firmie.